۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۱۱:۰۳

بلومبرگ: انسداد هرمز، ذخایر نفتی آمریکا را می‌بلعد

بلومبرگ گزارش داد: نیروی دریایی ایالات متحده با بسته ماندن تنگه هرمز با هزینه‌های فزاینده‌ای رو‌به‌رو است.
کد خبر: ۱۰۷۱۴۰

بلومبرگ: انسداد هرمز، بودجه نظامی آمریکا را می‌بلعد

 

 

به گزارش مانا، بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد: کشتیرانی تجاری از طریق تنگه هرمز همچنان کاملاً متوقف است.

بر اساس این گزارش، نیروی دریایی ایالات متحده با بسته ماندن تنگه هرمز با هزینه‌های فزاینده‌ای رو‌به‌رو است.

بلومبرگ همچنین گزارش داد: دولت ترامپ تصمیم گرفته است بیش از ۵۳ میلیون بشکه نفت از ذخایر استراتژیک نفت را برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها به دلیل جنگ آزاد کند.

در همین ارتباط خبرگزاری رویترز هم گزارش داد: ترامپ مجبور شد بیش از ۵۳ میلیون بشکه از ذخایر نفتی را برای مهار افزایش قیمت‌های ناشی از جنگ علیه ایران آزادسازی کند.

بر اساس این گزارش، ۹ شرکت، از جمله اکسون موبیل (XOM.N)، ترافیگورا و شرکت نفت ماراتن، به تنهایی حدود ۵۸ درصد از ذخایر آزادشده نفت را برداشتند.

ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار